God Jul♥

Heej! Idag som nog alla vet så är det JULAFTON!!! Jag älskar julen❄♥
 
I alla fall, imorse så vaknade jag vid 10 och gick ner där vi fick öppna lite små paket där jag fick:
 
Godis~en lott~ Jordgubbs smakande lepsyl
 
Sedan vid kl 14.30 så åkte vi till farmor och kom dit ca 15.15 så vi missade en kvart av "kalle ankas jul":'( Sedan vid kl 16 så började vi äta julmiddag och dom vuxna åt till kl 17.30! Så äntligen kl 18 så fick vi öppna våra julklappar.
 
Det här fick jag:
 
 
 
 
One Direction kalender~ Midnight Memories~ Nagelkit~ Twist~ Underställ~ iPhone skal~ Cupcakes "börs"~ Ögonskugga~ Pengar~ Cool rosa laddare~ Tomte~ Kattnyckelring~ Hårspray~ En till kartong cupcakes julgranskulor~ Mitt älskade kamerastativ♥
+ lila myssockar (glömde ha med dom på bilden)
Mina ben ser jättekonstiga ut men det är för att jag har nylonstrumpor på mig☺

Sedan så fikade vi↓
 
 
Sedan så höll dom vuxna på att prata typ jättelänge och sedan så for vi hem☺
 
Vad fick ni för roliga grejer?☺
 
Godnatt♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0