:'(

Nu har skolan börjat om och vi har kommit hem från Spanien. Eller vi komme hem i fredags men det har varit lite "showigt" med att skolan skulle börja och så, så jag har inte hunnit skriva något här. Jaa, idag var ju första skoldagen lite tråkigt men ändå ganska skönt att gå tillbaka till sina gamla rutiner. I veckan så är det ganska chill med 7 kamp på torsdag och sluta kl halv 3 alla dagar utom på fredag då vi får sluta kl halv 2:)
 
Jag lovade ju att jag skulle lägga upp några bilder ifrån Spanien ifall jag skulle ta några så dem kommer här.
 
 
Jätterolig och god dricka :P
 

Ett linne som jag köpte som jag även hade på mig idag<3
 
Min bränna;)
 
Jag hade väll inte så mycket mer att skriva så vi ses:P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0