Senaste tiden:)

Heej! Sorry, att jag inte har bloggat på ett tag. Jag tänkte att:
- Nu när vi har lov så ska jag blogga jättemycket.
Men det har som inte blivit något.
 
Hursomhelst, idag så slutar jag och mina kompisar tidigt så jag, Matilda, Maja och Johanna gick på stan. Vi gick på "Vero Moda" (våran nya favvo affär tills deras rea är slut) där Matilda lämnade igen en tröja och köpte en ny. Hon har tjatat jättelänge om att vi ska fara till stan så att hon kunde fixa det och så nu slog hennes önskan in;)
 Jag köpte ett par shorts på gina för 49:- eftersom att jag behöver nya shorts till sommaren. (okej, kanske lite tidigt att köpa dom nu men dom var ju så billiga). Vi gick även och fikade på ett fik uppe på citycompaniet som heter "Bistro A":)
 För ett tag sedan så beställde jag och Matilda lite grejer från "Cubus" hemsida. Jag beställde ett par jättesnygga pyjamasbyxor med mönster av cupcakes m.m och Matilda beställde en fin pyjamaströja med texten "candy love" på och idag så kom det äntligen! Jag tyckte att mina byxor nästan var lite för små men det är ju strl M så jag tror att en strl större hade varit för stort:)
 
Maja har ju varit i USA i nästan 1 månad och hon kom hem just innan skolan började så förra helgen hade vi "lilla julafton" med Maja. Hon fick b.la. gummisnoddar, örhängen och en glasfigur och vi fick varsin Victoria's secret!!!:D Jag fick "Hello Darling" som jag har tänkt att jag skulle köpa och jag trodde att den skulle lukta lite vanilj men den luktade typ persika och någonting men den luktar ändå jättegott för att det är ju en vs!
 Jag tog ju hand om Majas urgulliga hamster Sweetie<3 så jag fick en till grej från USA!
 
Mina shorts:)
 
 
 
Mina snygga pyjamasbyxor<3
 
Matildas snygga tröja:)
Min älskade Vs<3
 
 
Det var dethär såm jag fick från USA + en liten Toblerone men den har jag ätit upp;)
 
 
                              Jag                                                                      Matilda
 
Jag har laddat ner jätterolig app som heter "troll me".
 
God natt:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0