:)

Heej:) Jag håller för fullt på att skriva lite om konserten. Jag borde ha skrivit tidigare men jag har liksom inte tänkt på det så mycket. Men hur som helst, idag så var jag, Matilda, Maja och Irma på stan. Jaa jag vet, vi var på stan på typ sommarens varmaste dag... I alla fall så träffades vi hos Maja kl 12 sedan så gick vi runt på olika affärer och så köpte vi lite olika saker. Sedan så åt vi på Subway eller i alla fall jag, Matilda och Maja. Irma köpte falafel och pommes på ett annat ställe. Sedan så gick vi runt lite mer men Matilda hade tid hos tandläkaren kl 3 så vi cyklade dit och hon var där. Efter det så gick vi in på hemmakväll och köpte 4 filmer för 10:- styck. Och ikväll så ska vi sova över på Majas studsmatta:) Sedan imorrn så ska vi åka gummibåt på älven igen (vi gjorde det förra veckan för första gången) :D Och så ska vi även då sova över men hos Matilda i tält:P
 
Lunch:P
 
Köpte ett snyggt armband på glitter för 10:-
 
Så här knäpper man det:)
 
Köpte även Happy Plugs på Telia för 99:-
Fanny Cagius
2014-07-29 @ 23:23:42
URL: http://fannyc.se

sv: Den är ifrån Celiné :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0