061014

Godmorgon! Jag har varit förkyld ända sedan i onsdags så jag börjar bli ganska trött på det och idag så fick jag vara hemma för att jag hade feber:( Men ändå ganska skönt att vara ledig en dag även fast att jag har både sovmorgon, hål och elevens val idag. Förresten så fyllde jag ju år i onsdags, 15 år🎉🎁
Jag fick typ det jag önskade mig, jag fick:
 
- Sminkborttagning - Yankee candle ljus - I love strawberries & milkshake shower cream - En sminkväska från Gina - Eos lip balm - Ett biokort - trosor från cubus - nagellack - sockar - PENGAR💰
 
Och så i lördags så hade jag ett litet "kalas" (jag vet hur töntigt som helst att skriva kalas) med mina kompisar och vi åt middag och cupcakes och hade jätteroligt. Vi åt kyckling och sötpotatis och potatis i ugn. Av mina kompisar fick jag:
- Fit me puder - Ett ljus som ser ut som en cupcake - En vit eyeliner - En twist-up gloss stick från isadora nr. 10 - Panda tofflor - presentkort på 100:- HM
 
Har väll inte så mycket mer att berätta så vi hörs:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0