:)

Som ni kanske ser så har jag en annan header, jag skulle testa byta tema men ångrade mig och bytte tillbaka men så funkar det inte att ladda upp headern så jag får ha den här ett tag men jag ska ändå byta header snart så det funkar nog att ha den tills dess;)
 
Men nu ska jag ta och skriva om de saker jag tänkte blogga om från början:) Jag och pappa var på Solbacken igår och då köpte jag en sån där "handduksturban"! Jag har tänkt att jag ska köpa en ett tag men det har aldrig blivit av och så såg jag en på rusta för 30:- Det fanns i färgerna rosa och vit, jag valde vit men nu i efterhand så ångrar jag att jag inte tog rosa:/ Vi var även in på Willys där jag köpte en sån där aloe vera dryck, det är typ mitt nya beroende, asså så gott! Den här gången testade jag köpa av märket "nobe" istället för "nije" och den var typ jätteäcklig, den smakade inte som vanligt. Det kan ju vara skillnad i smak mellan märkena men det är i alla fall sista gången jag köper "nobe".
 
Jag har även ganska länge tänkt att jag ska börja motionera mer så förra veckan köpte jag nya träningstights eftersom att mina var ganska gamla och slitna. När vi ändå är inne på ämnet "nyttigt" så läste jag om ett superroligt recept från bloggen healthywithrebecca.se på chokladbollar. Receptet hittar du HÄR. De blev jättegoda fast vi hade inget "stevia sötströ" så jag tog extra agavesirap med chokladsmak som vi hade hemma:)
 
 
 
 
 
 
 
 
lisa
2014-10-26 @ 11:00:35
URL: http://nattstad.se/lisakarlson

bra blogg :)

jag har precis börjat blogga själv, gå gärna in och kika på min också, skulle vara jätteroligt med kommentar också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0